page_banner

nutizie

Saluta à tutti, sò Bella, rappresentante di vendita è principiante di surf.Sò tantu felice di unisce à u GS ETIME GROUP, chì hè una squadra bella è forte.
In u 2020, aghju intrutu in u gruppu di cummerciale internaziunale di GS ETIME, è mi sentu innamuratu di sta professione in u primu mumentu.I culleghi sò cusì gentili è amichevuli.U travagliu assai duru, è assai rispunsevuli, soprattuttu à i nostri clienti.Allora mi sentu sempre caliu è pusitivu à travaglià quì cun elli.
Questa era a mo prima volta per pruvà sport d'acqua, era assai paura per a prima volta, perchè ùn possu micca natà.Ma quandu stanu nantu à a nostra paddle board nantu à l'acqua, mi sentu cusì maravigghiusu.Allora aghju cuminciatu à amassi u surf, amassi ogni tipu di i nostri sport acquatici.
U surf, urigginariamente cunnisciutu cum'è wave-sliding o he'e nalu hè u sport anticu di a reale hawaiana.A nostra cumpagnia furnisce tavule.Sia chì avete bisognu di tavole robuste per u vostru resort di lussu, tavole di paddle gonfiabili per spazii chjuchi o in a vostra vittura, avemu tuttu.Avemu tavole da corsa per atleti, surf SUP per waveriders, ancu tavole per pescatori è tavole più grandi per una cruciera faciule à u tramontu.A nostra cumpagnia hà da cuntinuà à piglià "qualità di marca è serviziu" cum'è u cuncettu di migliurà a qualità di u produttu per furnisce à i clienti un serviziu di qualità, prudutti d'alta qualità è cuncettu avanzatu di trattamentu di l'acqua, è mantenemu u sviluppu cumunu cù i clienti.
Venite à unisce à u nostru prugramma di surf, sò sicuru chì ti piacerà, perchè mi ritruvu a pace è a ricunniscenza à mè stessu quandu sò nantu à l'acqua, tutti i mo prublemi è e pressioni parenu esse luntanu, hè cum'è meditazione, hè veramente un fattu ... cum'è una terapia ... una terapia SUP.À questu puntu, a mo mente flottava nantu à u mare, lol.
Sè avete qualchissia interessatu in u nostru gruppu è i prudutti, per piacè sentate liberu di lasciami presentà.


Tempu di Postu: Apr-07-2022

Lasciate u vostru Messaghju